duminică, 10 aprilie 2016

Caut antonim pentru amin

Poate că sunt propriul meu Anticrist...
Fără să vreau, fără să ştiu,
Poate locuiește în mine,
Îmbrățișînd natura mea răzvrătită...
Ştiu că lucrează şi complotează
Impotriva mea, împreună cu mine,
Şi noi, cu bucățile din mine,
Încercăm să adunăm cât mai multe,
De teama că mozaicul nu se va completa
Atunci când timpul va fi al meu...
Sunt peștele care rătăcește
După ape care mă vor îneca.
Sunt în mijlocul Europei
Şi capul mi-e-nsemnat cu foc,
Mă ridic din mare
Şi mă scufund la loc... 
Sunt prea orgolios să mă închin
Dar cred că încă vorbesc şi primesc răspuns,
Mă târăsc şi mă rostogolesc în ascuns,
Şi la apus văd cum zile negre vin...
Vin şi vin şi tot pun apă în vin
Că încerc să merg pe ape,
Singurele care-mi răspund cu şoapte
Şi mă leagănă şi mă pierd,
Exact cum Anticristul vrea să ne pierdem:
Cât mai departe de colțul în care
Lumina-n zori apare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu