luni, 30 mai 2016

7 luni

De 7 luni s-a destrămat lumea,
Pentru unii dintre noi...
De 7 luni, rănile încă îmi plâng pentru voi,
Lacrimi de sânge, lacrimi care mă dor,
Lacrimi pentru copiii lor...
De 7 luni au fost date
64 de perechi de aripi albe, mate,
Pentru cei care nu vor pleca vreodată din al nostru gând,
Cei care nu vor fi uitați în pământ!
De 7 luni învăț să traiesc din nou,
Îmi dați curaj să fiu om, am fost salvat de un erou...
De 7 luni am început să sper
Că strigătele noastre nu vor mai fi în zadar,
Şi soarta noastră să nu rămână un joc de zar...
De 7 luni, împreună am rezistat,
Familii, surori, frați luptă şi mai au de luptat
Ca ce-a fost atunci să nu mai fie...
De 7 luni tot sper că te vei schimba în bine,
Căci te iubesc şi vreau să mă întorc la tine...
Românie!

#colectiv #impreunarezistam #nuvomuita #7luni

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu