miercuri, 10 aprilie 2013

Lumea mea prin fumul tigarii tale

Vantul imi arunca parul tau in fata. Ma orbeste cu stropi de amintiri ale zilelor petrecute sub soare. Se scurg pe fiecare fir, spre gene, pe obraz si pe buze. Astazi este o picatura noua ce o adaugi la colectia ta cand mainile mele sunt pierdute in parul tau. Este soare.

O flacara ce dispare in vant incearca sa aprinda o tigara gasita prin buzunarele blugilor. Buzele tale o tin gentil si te ascunzi la pieptul meu sa gasesti putin adapost de vant. Da-mi foc inimii sau aprinde-ti tigara! Cand te tin atat de strans in brate, ar fi ultimul lucru de care mi-ar pasa. Pierduti ore intregi sub cerul albastru si sub norii albi visam. Doar fumul ce dispare in vant ne aduce aminte ca timpul nu se opreste in loc doar pentru noi.

Ochii tai cauta in departare un raspuns. Privesc fara speranta, fara sa le gasesc vreo stralucire. Un fum fin si gri se ridica de-alungul chipului tau. Te vad altfel ... Lumea mea prin fumul tigarii tale devine o scena pe care te vad stralucind. Asteptandu-ti orice gest, savurand orice expresie, cautandu-ti orice privire. Este liniste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu